torsdag 19 december 2013

Veckodagarna

Min familj nr 1 och min familj nr 2. Här med oss i Aussie-sommarn. Finaste.

Vi har strosat runt i stan, ätit på fina restauranger, spatserat kring Operahuset och Harbour Bridge, varit på både Manly och Bondi Beach, gått på kvällsmarknaden i Paddington och kramats MASSVIS.
   Victor säger att jag blivit alltför lättroad för att jag skrattar så mycket. Men jag är nog mest bara glad att han och de andra är här. Då blir man skrattig.

Vi ungdomar ville se Hobbit 2 på bio i onsdags men icke. Den har inte premiär här förrän på Annandagen(????). Vi såg Thor istället(Chris Hemsworth!!!), och åt massor med pizza på Pizza Hut. Mysigt att bara hänga med syskonen en eftermiddag+kväll.

Igår kväll sa vi ett smärtsamt hejdå då jag och familjen behövde gå och lägga oss tidigt inför tidigt morgonflyg. Så himla jättemärkligt att inte ha Hanna vägg i vägg eller till och med i samma rum som mig? Efter 3 månader(13 år) har vi gjort oss GANSKA vana med varandras eviga sällskap. Gift par, har vi blivit.

Jag och familjen har i alla fall hittat vårt hotell i Adelaide, och Dacklands styr snart kosan mot Nya Zeeland. Återförening den 30e i Sydney sen. Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar