tisdag 14 januari 2014

Time to say good bye

Att säga hejdå till farmen för sista gången kändes så himla himla märkligt. Blivit van med att komma tillbaka efter resorna. Nu tömde vi rummen helt och hållet, för att inte komma tillbaka. Vi hade en hel vardag där, rutiner, våra rum, och jobbet såklart. Att vi inte ska tillbaka dit igen känns lite sorgligt. Kommer sakna ungefär ALLT med det.

Det är konstigt men jag KOMMER saknar de tidiga morgnarna när man knappt hann svälja sitt kaffe innan man skulle vara inne i bilen på väg till första jobbet. Kommer sakna att jobba med alla djur, trots att jag så många gånger kände mig rätt värdelös på det. Får och kor wuäh, SVÅRT JU.
Och kommer sakna hästlivet där såklart. Min lilla åring jag kämpade med, och de andra som var helt fantastiska. Hundarna man knappt fick klappa. Fåglarna som drev oss till vansinne med sitt skränande:) osv osv osv.

Kommer sakna DJs runda soffa och allt altanhäng. Kommer sakna puben där de frågade "the usual?" när vi kom in. Och ca exakt allt annat som bara blivit livet medan vi varit där.

Jävlar vilka upplevelser, är så sjukt himla tacksam för exakt allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar