lördag 18 januari 2014

Ut å vandre

Nästan en vecka har vi hängt här och bara gjort eh, vettiga saker. Solat och simmat, gått promenader och spelat tennis, lekt med vovve, spelat spel och seglat lite.
   Idag har vi cyklat. Massvis. Närmare 9 kilometer innan lunch som "övning" på våra bökiga cyklar, och så 16 kilometer på en populär motionssträcka och ca 5 kilometer till den. NEJ jag visste ej vilka distanser vi skulle ta oss igenom imorse, hade jag vetat hade jag totalvägrat. Fick reda på det efter middagen nu på kvällen. Nästan i chock, förstår knappt hur jag tog mig igenom det hahaha. Ett mentalt krig med mig själv var deltagande faktor i alla fall:)

Nu senaste timmen har vi krängt saker, mat och kläder in och ut ur våra ryggsäckar som ska vara våra bästa vänner fram till onsdag kväll. Nu när värmen nästan halverats häromkring kan vi äntligen ta oss ut på vår vandring, den som faktiskt är anledningen till att vi ens är här igen. Jeppjepp.
  Är döende slut just nu och inte särskilt taggad för att kånka runt på den där monsterväskan. Men det ordnar sig imorgon efter god natts sömn. Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar