tisdag 15 oktober 2013

Just go with it

Sovmornars sovmorgon imorse och pannkakor till frukost. Fluffigare pannkakor har jag aldrig tidigare skådat. Vi låg däckade ett bra tag efter den frukosten.
  Red ut med John sen och fångade in lite rymda åringar på nån minut. Finaste bebisfuxarna, vill adoptera dom.
   I en kossahage har flera andra bebisfuxar, ett 6veckorsföl och dennes surrogatmamma gått sen vi kom hit. Idag var det dags för flytt. Gick inte jättebra när surretravarmamman plötsligt fick för sig att dra iväg åt motsatt håll. HAHA fick växla av barnvakts-Hanna och de fick ta bilen och fånga henne istället. Nu står de helt mysigt inne i arenan dvs ridbanan så man kan halvgosa med dom när man vill.

På tal om att jag fick växla av Hanna i brist på körkunskap. Har råkat köra bil idag. John och Hanna "bokade en körlektion" till mig, så jag har kört omkring bland kor i en av hagarna med Hanna i passagerarsätet nu i eftermiddag. Inga döda kor, ingen kraschad bil. Allt gick bra. Till och med backade och startade i uppförsbacke och växlade och allt. PLUS hatade inte att sitta bakom ratten. Nu jävlar farmen säger jag bara. (Hehe nje.)

Klockan närmar sig kväll och jag längtar efter middagen. Jenn har haft lamm i ugnen i 7 timmar när det är klart, och har jag lärt känna Jenns matlagning rätt blir detta ingen dålig söndagsmiddag. HEHE Hanna frågade mig imorse om jag trodde vi gått ner i vikt dessa veckor. Svarade att ifall vi gick ner hos DJ och hans ungkarlsmat, har vi gained that weight right back dessa dagar. (<3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar