tisdag 22 oktober 2013

Skittles

NEJ MEN HÖRRNI. Nu har han tappat vettet.

Igår kväll. Mörkret föll. Kylan kom krypande... och vi stack ut och flyttade kor. Lite jättetjocka mammakor och kalvar fick springa i mörkret och jag med mina fantastiska ögon såg för sjutton ingenting. "Can you catch the ones who's trying to turn the other way?"  Mhm DJ I will do.
  Aja. Vi lyckades flytta dom till rätt ställe i alla fall.

Imorse. Hämtade vi kossorna kl 06.00. Viiii var alltså up and running kl 05. Pigga och glada!!! Hurtiga!!! Roligt!!! Kolsvart ute. Vallade snubblandes med ficklampa. Och så gjorde vi hela den där hormontampong ut + andra hormoner in-proceduren efter vi schasat undan kalvarna till en egen hage.

Fortsatt pigga och glada ordnade vi sedan hela Pats himla trädgård. Och hon har inte en liten trädgård. Jaja. Klippa buskar, tvätta trädgårdsmöbler, ta bort 5 skottkärror ogräs:) osv. Kunde dessutom typ gödsla alla rabatter med mängden kobajs som fastnat på mina byxor. HAH.
  Men ja. Det va rätt trevligt faktiskt. Typ, meditativt. Hann tänka igenom hela livet ungefär medan jag krattade och krattade och aaa krattade.

Fick sedan rida Caroline. Sweet sweet Caroline. Lite vimsig och okoncentrerad, men åh va fin.

Sen var lyckan gjord när jag requestade pannkakor med tusen tillbehör. Skittles till förrätt. Luv.

Aaa den dagen den storyn. Heido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar